Op 26 februari hebben wij nieuwe meubels, bankstel en eettafel stoelen gekocht bij Mammoet Wonen in Woerden.
Toendertijd is afgesproken dat deze de laatste week van mei geleverd zouden worden.
Op 28 april kregen wij een brief met daarin: Helaas moeten wij u wederom mededelen dat de levering van de door u bestelde order is uitgelopen. Wij zullen er alles aan doen om, wanneer de BANK bij ons is binnen gekomen....etc
Ik direct telefonisch contact opgenomen want er staat "wederom" terwijl wij niet eerder iets vernomen hadden. Ik hoefde mij volgens de servicemedewerkster geen zorgen te maken want week 24 zou echt alles binnen in mijn woonkamer staan.
Het is nu week 24 en het bijzondere doet zich voor dat het bankstel nooit vertraagd is geweest maar dat de hele woonkamerset (eettafel, dressoir, tv kast en salontafel) niet te leveren valt.
Zij geven de schuld aan de leverancier die een productie achterstand heeft. Niemand kan mij vertellen wanneer ik wel iets krijg. Een deellevering kan wel dus alleen de bank en stoelen....
Na gegoogle kwam ik erachter dat er in 2010 veel problemen zijn geweest bij dit bedrijf. Hiermee heb ik ze geconfronteerd en naar hun zeggen is er een andere directeur en hebben ze snelle levertijden.
Wij hebben de pech dat de leverancier die onze spullen levert achter loopt....
Uiteraard ben ik alert en nieuwsgierig of wij de enige zijn met een leveringsprobleem of dat de problemen van vorig jaar toch nog niet helemaal zijn opgelost.
Ik hoop dat alles binnen een paar weken in onze kamer staat de pronken. Maar zou graag willen horen wat de recente ervaringen zijn van andere kopers.