BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Levering meubels blijft maar uitlopen, wat kan ik er mee doen?

Bijdrage door gebruiker
18-08-2020
683 keer bekeken
11 reacties
We hebben begin mei in een winkel bij A-meubelen gekeken en daar een meubelset gezien die we wilde hebben, de verkoper zei dat hij na 8 weken geleverd zou kunnen worden. We moesten nog even wat na meten maar de dag daarna hebben we hem online besteld. Toen we de bevestiging kregen werd het 10 weken, nou ja denk je dan dat kan ook nog wel. Toen na 10 weken belde kregen we te horen dat door Corona de levering vertraagd was met 2 weken, nou ok denk je dan en dan gaan we weer door. Maar toen we weer belde voor een afspraak van levering op 12 weken werd het al 15 weken. Nu bel ik vandaag weer voor een afspraak (15 weken zaten erop) en werd er gezegd dat er door Corona weer 3 weken bij kwam en het grotere dressoir werd pas midden oktober geleverd , maar het blijft een indicatie natuurlijk. Ik heb meerdere vragen 1 :Kan ik onder de order uit zonder extra kosten te krijgen. 2 :Of kan ik korting eisen op het aankoopbedrag. Overigens ik heb een ander bedrijf gevonden in Nijmegen die de zelfde meubelset levert en die kan hem gewoon binnen 12 weken leveren dus heb een klein vermoeden dat ze de order zijn vergeten door te geven.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.