Op 13 januari 2006 hebben wij een bank besteld bij de Zuiderster in Barendrecht. Tot onze grote genoegen bleek dat de bank op dat moment 200 euro goedkoper was dan de week ervoor. Wij hebben een verkoopster erbij geroepen om de bank te bestellen. Ook vroegen wij haar of het om het showmodel ging op dat de bank ook nog te bestellen was. Als antwoord kregen wij dat de bank niet te meer te bestellen zou zijn, maar ze hadden nog een hele nieuwe staan in Capelle. De nieuwe bank zouden wij voor dezelfde prijs krijgen.
Helaas kregen wij op 30 januari 2007 alsnog het showmodel geleverd. Dit was niet de bedoeling en de bank is dus ook mee terug gegaan naar de winkel (vooral vanwege de beschadigingen). Uiteraard heb ik gelijk gebeld naar de klantenservice en daar was ook niets bekend van het leveren van een showmodel (op de bon staat het ook niet). Vervolgens werden wij later teruggebeld. We kregen een grote en onbeschofte bek van die mevrouw. We hadden beter moeten weten, want de verkoopster zou er nog niet lang werken dus ze had die bank nooit aan ons mogen verkopen...
Wie weet wat onze rechten zijn en hoe wij dit het beste kunnen oplossen. We hebben wel gelijk een aangetekende brief gestuurd dat wij het er niet mee eens zijn.
Groeten rilana