BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

leveren

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-08-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Onze schoonzus in Arnhem heeft haar vriend verloren .Enkele maanden geleden stierf hij en dat was een groot verlies voor haar.

De kinderen van haar vriend wilden haar tot troost en aandenkeneen cadeau doen en gingen met haar naar Zutphen, naar meubelzaak Eierkamp. Een aardige kast was het resultaat van haar bezoek.

Op 16 augustus j.l. reed de mooie leverwagen van de firma voor. Maar ..... de begeleiders kregem de kast niet naar binnen. Vrij vlug werd geconstateerd dat ze over een weekje of zo, terug zouden komen en dan kon mevrouw in de tussentijd zorgen dat het raam met dubbelglas verwijderd werd en eventueel nog het zonnescherm.Kosten bij navraag ca € 700 voor het verwijderen van het glas. Dat was mevrouw wel wat erg gortig.

De firma Eierkamp verwacht nu bij annuleren van de bestelling,een bedrag van 50% en na onderhandelen 'maar' ca.€ 300 als onkostenvergoeding.

Zit hier ook nog iets reëels aan vast?

Gaarne uw mening hierover.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.