Ik heb elektrisch een optrekbare/kantelbare jalouzie. De jalouzie kan ik wel optrekken en laten zakken, maar als ik de jalouzie 's avonds kantel, trekt de jalouzie vanzelf een stuk op. Hoe lang mag ik verwachten dat zo'n jalouzie meegaat?
Wat mogen ze voor een nieuwe afstandsbediening vragen? Ze vragen er € 155,- voor. Dat vind ik een bespottelijk bedrag.
Wat is redelijk?