BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Leski service

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-12-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Twee en een half jaar geleden hebben wij een nieuwe bank, salontafels en een eetkamer tafel met stoelen bij Leski gekocht. Bij levering zaten er deuken in de poten van de eetkamerstoelen. Niets aan de hand worden binnen zes wekenomgeruild. Keurig op tijd komen ze met 3 nieuwe stoelen maar de kleur van het leer komt niet overeen. Zes weken later weer 3 nieuw stoelen maar nu was de rits in de rugleuning bruin in plaats van wit. Weer zes weken later 6 nieuwe stoelen, allemaal hetzelfde en allemaal een donker rits. Uiteindelijk maar besloten om deze te nemen al was het niet wat we hadden gekocht. (Creme leer met creme ritsen.)

Nu ontstonden er na 2 jaar rare witte vlekken op de poten van de tafels. Dit zijnaluminium poten die voorzien zijn van een grijze poedercoating. Gebeld met Leski en afgeproken om een paar foto's te sturen van de tafelpoten. Ze waren het er mee eens dat dit niet goed was en ze kwamen een tafel ophalen voor onderzoek. Zeven wekenlang ben ik aan het lijntje gehouden want "de leverancier dit" en "de leverancier dat" en "we zijn het aan het onderzoeken". Uiteindelijk na veel bellen krijgen we te horen dat het aan ons schoonmaakmiddel ligt. Dat vind ik vrij ongeloofwaardig dat met een gewone allesreiniger waar we bijna alles mee schoonmaken alleen de poten van de tafel aantast. De arrogante houding van Leski hierin stoort mij nog het meeste. Onder het mom van zoek het maar uit maar val ons er niet mee lastig.

Wie heeft er ervaring met vlekken op een poedercoating welke op aluminium is aangebracht en weet wat daar eventueel de oorzaak van kan zijn?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.