op 8-03-2011 hebben wij bij Woonmall Leerdam;
800 euro aanbetaald voor het leggen van laminaat,dit zou plaats vinden;week 16 dat was de afspraak,zodat wij voor de Pasen,er netjes bij zitten;v.d.Kamer en Gang.
wij waren dus op tijd met de bestelling,en er is ook iemand hier geweest om op te metendat was Korwin en hijkwam `savonds om 19 uur,op16 maart;wij waren vroeg genoeg en ja natuurlijk,werd de laminaat op tijd gelegd;zij men.
maar....telefoon.ze konden pas Donderdags ,of woensdags
leggen terwijl wij hadden gevraagd voor begin v.d.week
Nu krijgen wij afgelopen zaterdag 9 April de mededeling dat voorlopig de laminaat Niet GELEEVERD KAN WORDEN PAS
NA 29 STE misschien, ik snap hier niets meer van ,Help,a.u.b.ik wil mijn geld terug;heb ik gezegd.