Misschien is deze vraag wel eens eerder gesteld, dan nogmaals.
Wij hebben enkele ledlampen aangeschaft, omdat deze behoorlijk meer licht gaven dan spaarlampen.
Nu de lampen echter een maand of twee oud zijn is de lichtafgifte behoorlijk afgenomen en nu bijna net zoveel als die van de spaarlampen.
Mijn vraag derhalve, is dit normaal?