Wijhebben een lederen bankstel 3 en 2 zits nu raakt de topcoating los en is niet meer te repareren bankstel is nog geen jaar oud
nu hebben wij een brief ontvangen dat de fabrikant failliet is en dat wij een ander bankstel mogen uit zoeken maar wat wij willen is er niet meer
Wij hebben toen netjes een brief terug gestuurd met het voorstel om ons het volledige aankoop bedrag terug te betalen . waarop het antwoord in eerste instantie oke was
maar nu hebben ze in de voorraad toch nog een zelfde bankstel staan wat poppeliers wil omruilen maar dan gaat er een jaar van onze garantie af
volgens ons mag dat niet zomaar als er een nieuw produkt geleverd wordt geld er toch ook weer de volledig garantie op dat produkt?
Ook beweerde de winkelier dat ik het leder niet met speciaal leder waxit setje wat wij er toen bij hebben gekregen niet goed is voor het leder dat wij ons bankstel niet goed behandeld hebben, terwijl toen de monteur heeft vastgesteld dat het een fabrieks fout is dat de topcoating laag niet goed is aan gebracht dat daar door het leder is gaan scheuren.
ik heb hem toen vertelt dat ik dan geen risico meer wil en alsnog of volledige garantie of ons aankoop bedrag terug .
Wie staat er nu in zijn recht de Firma poppeliers
of wij Fam de Jager