BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

lange reparatietijd

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-02-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

Wij hebben half oktober 2006 een relaxfauteuil geleverd gekregen. het bleek echter dat het mechanisme niet goed werkte. Hij is eerst teruggegaan naar de zaak waar zij er niets aan konden ontdekken. Toen hij weer bij ons was afgeleverd hebbenwe weer gereclameerd(begin november). De vertegnwoordiger kwam bij ons langs en stelde vast dat hij toch terug moest naar de fabriek. Half november is hij voor de 2e maal bij ons opgehaald. Inmiddels is het februari en ondanks herhaaldelijk bellen, waarvoor het initiatief bij altijd bij ons ligt, is de stoel nog niet terug.Hoelang moet ik wettelijk op de reparatie wachten. Kan ik als dit te lang duurt de koop ongedaanmaken.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.