Op 24 september kochten wij rond 13.00 uur onze 5e Senseo een witte met bloemen (speciale uitgave, € 99).Bij het ingebruik stellen bleek hij te lekken en maakte hij een raar brommend geluid.We hebben de onderdelen zoveel mogelijk drooggemaakt en het apparaat weer ingepakt.Mijn vrouw is teruggegaan naar Blokker (15.30 u) waar ze hem gekocht heeft. Het was die dag erg slecht weer en toen ze moest kiezen uit de autodeur laten openwaaien waarbij hij een hek zou raken en de doos met de Senseo op de natte grond te zetten, heeft ze voor haar autodeur gekozen, waardoor de doos aan de onderkant nat is geworden. Mijn vrouw verwachtte een nieuw apparaat te krijgen en wilde dan voor de rode bloemetjes kiezen omdat dat beter in het keuken-interieur zou passen.Blokker heeft het apparaat aangesloten en de brom geconstateerd en besloten het apparaat ter reparatie aan te bieden bij Philips op grond van het feit dat het apparaat “gebruikt” was en de doos nat was geworden. Zij moest zelfs de originele kassabon achterlaten in ruil voor een reparatiebon.Omdat ik dit een idioot verhaal vond, heb ik contact opgenomen met Philips en werd mij verteld dat bij een gebrek aan de apparaten een 8-dagen omruil voor een nieuwe regeling geldt en dat daarbij de staat waarin de verpakking verkeerd van geen enkele betekenis is. Wij zijn teruggegaan met dit verhaal naar Blokker. De filiaalhoudster was niet voor reden vatbaar. We hebben toen contact opgenomen met de klantenservice van Blokker. Men was daar volledig op de hoogte en nam het standpunt over van het filiaal. Maar hoe kunnen wij nu een koffiemachine proberen zonder er water in te gooien ? En waarom wordt een koffiemachine die nog niet één fatsoenlijke kop koffie geproduceerd heeft, ter reparatie aangeboden. Mijn vrouw heeft na 2 weken (8 oktober) geïnformeerd bij Blokker of ons koffiezetapparaat al binnen is. Krijgt ze als antwoord “Nee mevrouw dat kan 4 tot 6 weken duren”.Kan iemand ons vertellen: Wat moeten we hier nu mee? Dit is toch te gek voor woorden.Geen machine (17 okt 3,5 wk), geen kassabon en wel betaald. We hebben Philips gebeld en die zeggen niets te kunnen doen. Blokker moet het oplossen. Wel zeggen ze dat er heel erg veel problemen met Blokker zijn.