BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kosten vraag aan de klantenservice van Eneco

Bijdrage door gebruiker
27-03-2024
7 reacties

Op 26 november contact gehad met de chatbox. Dat leverde geen bevredigende uitkomst op mijn vraag op, dus was ik genoodzaakt met een medewerker contact op te nemen. ENECO gebeld op mij bekend nummer. Moest nieuw nummer bellen, kosten 120 eurocent per minuut

Na wachttijd dame aan de telefoon die mij doorverbond met Eneco. Wachttijd. Aardige jongeman aan de telefoon, mijn vraag verteld. Die moest e.e.a. uitzoeken. Wachttijd 5 minuten. Na overleg moest er weer iets nagevraagd worden. Wachttijd 4 minuten. Tijdens ons gesprek daarna werd door mijn provider de verbinding verbroken. Ik was 20 Euro over mijn beltegoed heen gegaan !! Kosten van een vraag stellen aan Eneco Klantenservice €20,00 .

De medewerker heeft mij daarna netjes teruggebeld. Heeft iemand dezelfde ervaring ?

Dit is niet normaal toch ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.