BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Koelkast stuk

Bijdrage door gebruiker
06-11-2012
37 reacties
Beste lezer, graag uw mening:

Eind juni 2010 heb ik een huis gekocht; met een volledig nieuw geïnstalleerde keuken. In augustus 2012 is de compressor van mijn Zanussi (Electrolux) koelkast gesneuveld. Servicemonteur (€70,-) heeft dit geconstateerd. Electrolux heeft me een maximaal reparatietarief aangeboden van €294,-, omdat de koelkast (net) niet meer binnen de garantie viel. Apparaat is vanzelfsprekend normaal/weinig gebruikt. Ik heb een klachtmail gestuurd waarin ik verwijs naar art. 17 en 21 Boek 7 BW, maar Electrolux blijft op het standpunt van het max. reparatietarief. Wat vindt u: is het aanbod van Electrolux redelijk?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.