wij hebben een keuken gekocht bij klijn keukens in drunen.
we werden geholpen als een koningspaar, daar was niks op te zeggen maar bij aflevering en montage van de keuken blijkt dat we de keuken uit waaien. dit kwam omdat er geen terugslagklep op de afzuigkap zit.
Na een belletje werden we onvriendelijk en bot behandeld door een arrogante medewerker van klijn. We moesten het maar zelf uitzoeken want dat is normaal dat er geen terugslagklep op een afzuigkap zit. We hebben op hun advies een gat laten maken naar boven met een doorsnee van 150 mm. Dit is voldoende zijden ze en dan trekt de afzuiger goed. Maar met de kou buiten komt de kou gewoon via een pijp van 150 mm recht naar binnen.volgens KLIJN ligt het aan de aannemer die moet maar bellen met de keukenleverancier wat voor afzuiger erkomt om te bepalen wat voor doorvoer er gemaakt moet worden. de loodgieter heeft er nog nooit van gehoord en nog nooit mee gemaakt dat hij een terugslagklep moet plaatsen. We hebben een andere keuken leverancier een terugslagklep laten plaatsen voor € 160,00 omdat het te koud werd in de keuken. KLIJN onhoudt zich van een antwoord te geven op een aangetekende brief en reageerd nergens meer op asl we bellen. Moeten we dan maar langs gaan en een heleboel stennis gaan maken.