BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantenservice ENECO rommelt met klachten

Bijdrage door gebruiker
11-03-2013
23 reacties
Ik stuurde kortgeleden een mail naar de klachtenafdeling van ENECO Warmte BV waarin mijn klacht duidelijk werd omschreven.

Niet veel later ontving ik van de klantenservice (?) van ENECO een mail waarin een samenvatting van mijn verhaal anders werd weergegeven met meerdere fouten daarin. Bovendien werd mijn klacht als onterecht terzijde geschoven zonder één enkel fatsoenlijk argument waarom de ‘leidinggevenden binnen ENECO’ tot dit standpunt waren gekomen. Wanneer ik hiermee niet tevreden was, moest ik me maar schriftelijk wenden tot de Geschillencommissie Energie en Water in den Haag.
Ik vermoed dat men bij de ENECO denkt dat iemand zich dan verder wel koest houdt omdat je bij die Geschillencommissie minimaal 25 euro kwijt bent.

Ik was verbouwereerd. Weet iemand of er een kundige klachtenfunctionaris werkzaam is bij ENECO of heeft iemand ervaring met deze teleurstellende afhandeling van klachten door de klantenservice van ENECO?

Eric
Rotterdam
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.