Ik stuurde kortgeleden een mail naar de klachtenafdeling van ENECO Warmte BV waarin mijn klacht duidelijk werd omschreven.
Niet veel later ontving ik van de klantenservice (?) van ENECO een mail waarin een samenvatting van mijn verhaal anders werd weergegeven met meerdere fouten daarin. Bovendien werd mijn klacht als onterecht terzijde geschoven zonder één enkel fatsoenlijk argument waarom de ‘leidinggevenden binnen ENECO’ tot dit standpunt waren gekomen. Wanneer ik hiermee niet tevreden was, moest ik me maar schriftelijk wenden tot de Geschillencommissie Energie en Water in den Haag.
Ik vermoed dat men bij de ENECO denkt dat iemand zich dan verder wel koest houdt omdat je bij die Geschillencommissie minimaal 25 euro kwijt bent.
Ik was verbouwereerd. Weet iemand of er een kundige klachtenfunctionaris werkzaam is bij ENECO of heeft iemand ervaring met deze teleurstellende afhandeling van klachten door de klantenservice van ENECO?
Eric
Rotterdam