BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

klachten over jaarnota energie

Bijdrage door gebruiker
16-11-2011
1 reactie
bij wie moet je zijn om een klacht in te dienen tegen stedin,eneco en oxio
alle partijen wijzen naar elkaar als het niet klopt met de jaar rekening

mijn meter heeft niet geschakeld tussen het dag en nacht tarief.
hierdoor heb ik ongeveer 2000kw meer verbruikt op het dure tafrief
de jaar nota van de netbeheerder(sterdin) wordt gemaakt door Eneco, deze hebben het verbruik aangepast.

maar nog enenco nog de net beheerder heeft dit doorgegeven aan oxio
en oxio werkt alleen met de meterstanden zoals ze werkelijk zijn

alle partijen al twee maal aan de lijn gehad, 2uur bellen 0900 veel geld maar er is nog geen oplossing
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)