bij wie moet je zijn om een klacht in te dienen tegen stedin,eneco en oxio
alle partijen wijzen naar elkaar als het niet klopt met de jaar rekening
mijn meter heeft niet geschakeld tussen het dag en nacht tarief.
hierdoor heb ik ongeveer 2000kw meer verbruikt op het dure tafrief
de jaar nota van de netbeheerder(sterdin) wordt gemaakt door Eneco, deze hebben het verbruik aangepast.
maar nog enenco nog de net beheerder heeft dit doorgegeven aan oxio
en oxio werkt alleen met de meterstanden zoals ze werkelijk zijn
alle partijen al twee maal aan de lijn gehad, 2uur bellen 0900 veel geld maar er is nog geen oplossing