BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klachten over energie direct

Bijdrage door gebruiker
21-07-2005
6 reacties

Wie heeft er met Energie Direct te maken gehad? Alles ging goed tot ik ging vragen naar de afrekening van 2004. Pas nadat ik de incasso van mei had teruggenomen en opnieuw per mail (kan niet anders) bij hen aan de bel trok, bleek er een afrekening te zijn per 1-6-2005 over 2004. Nu heb ik de kosten in 2x betaald, maarvalt men mij lastig met interum justitia. Ze willen zelfs mijn elektra afsluiten, terwijl ik al betaald heb. Bovendien laten ze nu merken dat ikper 1-1-2005 de afrekening niet heb betaald, terwijlna lang aandringen van mijn kant er pas een afrekening bekend was per 1-6-2005.Heb zelfs de correspondentie hieroverbewaard, dat ik al vanaf februari hierom gevraagd heb. Op brieven per post wordt niet gereageerd en bellen kost 70 cent min. Vanmorgen 7 minuten zonder resutaat aan de lijn gezeten!!Het daar zo een puinhoop!!!! Wie heeft zoiets ook aan de hand gehad en wat kan ik er aan doen???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.