BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Klachten Morres

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
20-02-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Hi ik heb in juli 2005 mijn bankstel geleverd gekregen deze heb ik gekocht bij Morreswonen.

Na 2 weken begon de kussen al op de naat weg tescheurenheb meteen contact met de klachtenbalie op genomen ook had ik al een klacht ingediend over de hoes die om de bank heen zit die is teruim op sommige plekken en te krap op andere plekken ook is hij tekort en komthet witte schuim van de onderbank eronderuit.

Eris in sept pas een monteur geweest die foto's heeft genomen en zei dat er zo en zo een nieuwe hoes besteld zou worden.Dat zou ongeveer 4 a 5 weken duren. Helaas zit ik dus bijna een half jaar later nog op die hoes tewachten en over de rest van de klachten zeggen ze dat hoort zo u moet de hoes dan maar naar beneden trekken met het risico dat je een bank van 1500 euro in stukken scheurt.De foto's zijn ze overgens kwijt geraakt.

Dit kan toch nooit een oplossing zijn!!!!!!!!

Wat kan ik hier aan doen hij is nog niet helemaal betaald.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.