BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Klacht stoffering zitbank

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
08-10-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Ik behandel het volgende probleem voor eenvriendin:

Zitbank gekocht van Woonexpress Waalwijk op 18-02-04

22-09-04 Houtverbinding kapot - ter plaatse gerepareerd.

08-07-06 Poot afgebroken - ter plaatse gerepareerd

juli 2006

Bekleding vertoont donkere plekken (bank wordt door vrouwalleen gebruikt)

15-08-06 Schr. Reactie Woonexpress (zonder inspectie terplaatse van de donkere vlekken!!!):

1. Vlekken zijn veroorzaakt door invloeden van buitenaf

2. Klacht dus ongegrond

3. Probeer de bank eens schoon te maken(!)

Mijn vriendin neemt hier geen genoegen mee en maakt ditwoonexpress kenbaar.

04-09-06 Schr. Reactie Woonexpress

1. Garantietermijn van 1 jaar is verstreken

2. Wij doen geen zaken meer met deze leverancier

3. Hierdoor kunnen wij niets voor u betekenen

4. Om u enigszins tegemoet te komen krijgt u 25 % kortingop de aankoop van een nieuwe bank.

Hier heeft mijn vriendin absoluut geen geld voor. Zij wilgewoon reparatie van de bank.

Wat zijn haar rechten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.