BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over spoed-loodgieter.nl

Bijdrage door gebruiker
07-01-2022
235 keer bekeken
10 reacties

Ik heb een klacht over de diensten die worden aangeboden op spoed-loodgieter.nl. Dit is mijn verhaal:

Voor het verhelpen van een lekkage (waterleiding bij het boren geraakt), totaal arbeid: minder dan 1,5 uur, materiaal dat elke DHZ-er voor €30 koopt bij elke willekeurige DHZ-zaak, werd €1477 berekend, direct te betalen, met belofte dat de factuur direct na de overboeking gestuurd zou worden - wat niet gebeurd is.
Bovendien was de wijze van optreden intimiderend, schreeuwend om ons eraan tee herinneren hoe blij we mochten zijn, dat we überhaupt een loodgieter gevonden hadden.

Gisteren het kantoor gebeld, waar men heel ontwijkend reageerde en dezelfde argumenten hanteerde – loodgieters hebben het zo druk, u mag blij zijn dat ….. Het was niet mogelijk om met de verantwoordelijke voor facturering verbonden te worden. Een mail gestuurd om op die manier de boodschap ter bestemde plaatse te deponeren.

Vandaag nog geen reactie, dus maar weer eens geprobeerd te bellen met het bedrijf om op z'n minst een factuur toegestuurd te krijgen. Kantoor zet me in een eindeloze wachtrij, waarin het keuzemenu voortdurend herhaald wordt, welke keuze je ook maakt.


De "vakman" die de klus verrichtte (Rooijackers uit Oss) gebeld, maar die drukt me gelijk naar de voicemail.

De mail wordt gewoon niet beantwoord.

In elk geval maken ze één belofte niet waar: flexibel en snel communiceren. En die andere - uitsluitend tevreden klanten ook zeker niet.

Wat kan ik doen om dit geschil op te lossen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.