BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klacht leren bankstel

Bijdrage door gebruiker
13-05-2005
3 reacties

Heb in december 2004 een leren bankstel gekocht bij Meubelhallen Kolham. Na enkele weken kwam er een bult op de zitkussen. Klacht eind januari 2005 neergelegd bij de firma.Eind februari heeft de leverancier klacht hersteld. De zitkussen bestond uit twee delen en de voorste lijmlaag van de zitkussen had losgelaten en was verzakt waardoor er bultvorming ontstond.Helaas na enkele weken weer hetzelfde probleem nu op twee zitkussens. Doordat de bank in zijn geheel uit elkaar is geweest en het leer er opnieuw is opgespannen ontstaan er nu tevens zitspiegels op de kussens. Klacht weer neergelegdbij de firma Kolham. De leverancier komt weerlangs en wil het probleem verhelpen door er nieuwe interieurkussens in de zetten. N.m.m. wordt de bank er niet beter op als die voor de tweede keer uit elkaar wordt gehaald. Ik heb dan ookeen aangetekende brief naar de firma Kolham gestuurd dat ik het met een tweede reparatie niet eens was alwaar ik vandaag 12 mei reactie op kreeg met daarbij een kopie van een uitspraakvan de St.Geschillencie wonen (artikel heeft als naam 'Koppige klant)waarin duidelijk wordt uitgelegd dat plooien van het leer onvermijdelijk zijn en dat de bank 17 mei wordt opgehaald voor een tweede reparatie. Volgens mij was dit niet mijn klacht de klacht waren de bulten op de zittingen en de spiegelvorming een gevolg van reparatie. Ben ik nu verplicht mijn bank aan een tweede reparatie te onderwerpen of kan ik een nieuwe bank eisen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.