BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klacht leenbakker

Bijdrage door gebruiker
01-06-2010
74 keer bekeken
2 reacties
ik heb vorig jaar een bankstel gekocht bij de leenbakker. na ongeveer 10 maand zijn al mij kussens verzakt en helemaal slap geworden mij armleuningen zakken helemaal in. En aan de onderkant scheurt het leer helemaal uit. Ik heb al een paar keer een klacht ingediend bij de leen bakker en kreeg het andwoord dat het kwam door het schoonmaken van de bank. en dat het leer gescheurd is komt omdat volgens hun iets langs in geschuurd tewijl het duidelijk een spijker is die van binnenuit er uit steek. Maar volgens hun is het hier mee afgedaan waar ik het natuurlijk niet mee eens ben.

mijn vraag is wat kan ik nu doen als de leenbakker niet wil mee werken? Wie kan ik daar voor inschakelen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.