Goedendag,
Mijn vraag is de volgende:
Wanneer de kitrand op het paneel achter de kraan / gootsteen losraakt en het paneel vocht gaat vasthouden en opbolt kan dat bij een keuken die er nog geen 4 jaar inzit liggen aan de houdbaarheid van de kit? Ik heb, op aanraden van de installateur, hier nooit natte vaatdoeken neergelegd. Daarbij hing er een deurtje scheef en schuift de knop van de mengkraan er steeds af. Ook het rubber van de koelkast valt met regelmaat naar beneden.
Houtsma wil een nieuw paneel leveren voor de helft van de prijs, maar de installateur vraagt de volle mep voor het plaatsen van het paneel.
Graag uw mening over de redelijkheid hiervan.
Vriendelijke groet.
J.