BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

keuken gekocht bij Keukenconcurrent

Bijdrage door gebruiker
16-12-2008
2 reacties

Hoi allemaal,

Misschien kunnen jullie mij helpen om mijnprobleem op te lossen. Ik heb een waslijstje met problemen over Keukenconcurrent. Keuken gekocht op 2 juli 2008, vanwege de bouwvakantie zou ik de keuken in september 2008 week 38 krijgen.

1) Bij het opmeten is het fout gegaan bij degene die de ruimte is komen opmeten. E100,- opmeet kosten. De keuken is eigenlijk gemaakt op de maten die wij hebben gegeven.Ik zit nu met een openruimte in de keuken. De service wil infeite niks aan doen/tenzij ik extra voor zal betalen.

2) De keuken is niet volgens afspraak gemaakt/geleverd.De keuken staat er al. Ik moet nogsteeds wachten dat de keuken helemaal wordt afgerond. Isbijna 3 maanden. Wat kan ik hieraan doen?

Ik heb de alg. voorwaarden gelezen, maar er staat niks tegenover de leverancier/verkoper. Alleen maar over de consument, b.v. als de consument de keuken niet meer wil kopen etc. etc.

3) ik heb nog extra geld voor een regaal betaald, maar de regaal is niet naar wens, ik had de verkoper uitgelegd wat voor een regaal ik wilde, maar hij heeft ons niet laten zien welke type/soorten regalen zij hebben. Nu zegt keukenconcr. de type/model keuken die ik heb , daar hebben zij deregaal niet van. Dus wil ik mijn geld terug. De keukenconc. wil mijn geld niet terug geven. Want ze zeggen dat ze geen geld terug geven. Het gaat om E 125,-.

Ik wacht nog steeds op een goede service, maar ik krijg nog steeds niks van ze te horen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.