ONDERHOUD Ketel vi ENECO
Beste,
Hieronder vindt u mijn inspanningen om het voor elkaar te krijgen dat iemand het afgesproken ketelonderhoud bij mij komt doen.
Begin november getracht een afspraak in te plannen. Dat kon niet want er was geen plaats.
Uiteindelijk afspraak gepland op 14 dec
14 dec: ongeveer 10.00 Monteur is 10 minuten binnen geweest en moest een onderdeel bestellen en zou donderdag, 17 december, berichten wanneer hij het kwam plaatsen.
18 dec niets gehoord, dus gebeld
18 dec mail ontvangen, we gaan er maandag 21 dec meteen mee aan de slag
23 dec. niets gehoord, dus gebeld
24 dec ‘’ ‘’
28 dec ‘’ ‘’
29 dec voicemail van M.N., Eneco contact opgenomen met Rondo. Zij gaan met u contact opnemen
6 januari gebeld, We vinden het vreselijk en gaan er iets aan doen.
11 januari gebeld, Zelfde verhaal gaan er iets aan doen. Afwachten. Weten niet wanneer.
18 januari teruggebeld. Ze nemen contact op.
25 januariGebeld, hetzelfde liedje. Ook gevraagd naar de naam van het onderhoudsbedrijf. Geven ze niet door.
Ik heb 18 jnauari mijn contract opgezegd. Ik vrees dat ze nu helemaal niet meer voor me doen. Twee jaar lang maandelijks geld betaald voor onderhoud.
WELKE STAP KAN IK NOG NEMEN? GEDULD RAAKT AARDIG OP!