BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kast gekocht bij Leenbakker

Bijdrage door gebruiker
05-11-2009
7 reacties
Ik heb vanavond een kast gekocht bij Leenbakker. Helaas kwamen we er na het uitpakken achter dat de kast helaas niet gaat passen. Hierna belde we direct Leenbakker en het meisje aan de telefoon wist ons te vertellen dat het geen probleem is om de kast om te ruilen mits we de bon meenemen en de kast weer inpakten. Zo gezegd zo gedaan. Wij waren binnen een half uur terug bij de Leenbakker met de kast en de bon. Toen werd de manager erbij gehaald en die wist mij stellig te vertellen dat ze nu niks meer met de kast kunnen doen en dat we pech hebben. Hierop volgde een kleine discussie die tot niets leide, de manager was niet te vermurwen.

Heeft de manager gelijk? Of zou Leenbakker de kast terug moeten nemen inruil voor een tegoedbon oid.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.