Hallo Kassa,
Vorige week had ik een karpet aangeschaft bij de firma Langenbach in Enschede via marktplaats, het karpet koste 450 euro en zou opgestuurd worden voor 13 euro, zoals ook op hun internet site vermeld stond.
Het kleed werd geleverd en er zat een enorme oranje vlek in, dus het kleed teruggestuurd, dat koste ons 53 euro via UPS, de man van UPS vroeg of ik dat zelf moest betalen, ik zei ja waarschijnlijk wel.
Wat schets mijn verbazing , dat door de Heer Langenbach niet de 450 euro zijn teruggestort zoals afgesproken , maar 431 euro, dus 19 euro minder, na telefonisch contact gehad te hebben blijken dit verzendkosten te zijn die hij gemaakt heeft voor het kleed, terwijl dit niet van te voren op zijn site vermeld staat, maar waar je na een berekening uitkomt op 12,99 euro.
We wilden geen nieuw kleed meer van deze firma, ook in het telefoon gesprek ontkende de heer Langenbach dat er een vlek in zat.
Deze transactie heeft mij bij elkaar 72 euro gekost , voor een ondeugdelijk tapijt, mag dit zomaar, graag verneem ik hierover van u.
Met vr groet ,
Maria de Boer.