BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kapotte Bauknecht vrieskast

Bijdrage door gebruiker
03-06-2005
1 reactie

Hallo,

ik heb eind april een Bauknecht vrieskast gekocht, die is afgeleverd, maar na een uur te hebben gedraaid, bleek dat hij niet goed was.

Er is een monteur van Whirlpool bij geweest, die het probleem niet wist te traceren, maar dacht dat het in de printplaat zat, dus die heeft een nieuwe printplaat besteld, die er daarna is ingezet.

Toen waren we inmiddels 3 week verder. Maar na vertrek van de monteur bleek dat het euvel nog hetzelfde was, dus nog geen vriezer.

Daarna kwam er een andere monteur van Whirlpool, die constateerde dat de compressor stuk was.

Die heeft er een nieuwe compressor ingezet en de vriezer draaide, met een borrelend geluid, maar dat zou maar even zijn omdat het nieuw was.

Dit is inmiddels 4 dagen geleden en hij borrelt nog steeds.

We hebben hier dus al vanaf eind april een vriezer staan, waar we niets aan hebben, maar ik wil nu een nieuwe, want als ik bekijk wat dit gekost heeft, dan zit ik op 5 tot 600 euro en de vriezer was 299 euro, maar dit was nu het beleid werd er gezegd.

Intussen is er dus al een maand van mijn garantieperiode verstreken en ik heb geen vertrouwen meer in deze vriezer.

Wie heeft ook dergelijke ervaringen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.