BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Kapotte bank van garantiemeubel

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-07-2006
  •  
9 antwoorden
  •  

Ik heb3 weken geleden een bank gekocht bij garantiemeubel in Mijdrecht en die werd na7 dagen gebracht op zaterdag want hij was op voorraad. Ze waren dehocker vergeten mee te nemen en in de ene bank zat een scheur aan de onderkanten in de andere een rare hardebultin de rugleuning. Ik heb meteen gebeld naar de winkel en die vertelde mij dat ze maandag een monteur langs zouden sturen omdehocker te brengen en meteen te kijken wat er precies mis is met de bank. Dus die maandag kwam de zogenoemde monteur (die later geen monteur bleek te zijn maar de handigste chauffeur) met dehocker langs en die wist niet wat er met de bank aan de hand was. Dus ik weer bellen naar de winkel en die vertelde mij dat het geen echte monteur was maar de handigste chauffeur die ze hadden want de monteur was te druk bezet. Dus heb ik opnieuw een afspraak gemaakt maar nu zou wel de echte monteur langskomen. Dit was op vrijdag en ja hoor hij kwam en vertelde dat de scheur in de onderkant van de bank maar gewoon even genaaid moest worden en die bult in de andere bank probeerde hij gewoon terug te duwen, maar dat lukte niet en wat er nou precies mee was wist hij ook niet. Dus hij weer weg en ik weer bellen naar de winkel. Toen heb ik gezegd dat ik die bank niet meer wilde hebben want ik heb een nieuwe bank gekocht en volledig betaald maar heb eenkapotte bank gekregen, dus stelde ik voor dat ze deze bank gewoon kwamen halen en me een nieuwe zouden bezorgen. Maar volgens hun werkt dat niet zo en moet er nu weer een monteur komen maar dit keer van de fabriek waar de bank vandaan komt en die zijn nu 3 weken dicht. Dus ik natuurlijk gevraagd wat die dan gaat doen. Mij werd vertelt dat de monteur van de fabriek langskomt om even te kijken of hij het ter plekke kan maken, zo niet dan neemt hij de bank mee en gaat hij kijken of hij hem op de fabriek zelf kan maken en krijg ik een leenbank daarvoor in de plaats en als dan uiteindelijk blijkt dat hij niet gemaakt kan worden dan pas krijg ik een nieuwe bank.

Nou is mijn vraag: Is het normaal dat als ik een nieuwe bank koop en hij is kapot, dat ze hem dan gaan repareren en niet meteen omruilen voor een andere ik heb er tenslotte nog nooit opgezeten. Of moeten ze nu inmiddels gewoon mijn geld terug geven zodat ik ergens anders een andere bank kan kopen want mijn vertrouwen is zo langzamerhand wel weg in deze winkel.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.