Ik heb nooit wat met oxxio gehad. Nu zijn die mij blijkbaar rekeningen gaan sturen en ik heb er nooit contact mee gehad, laat staan een contract mee aangegaan. Nu gaan ze zover dat ze een deurwaarder naar me toe willen sturem, mijn spullen in beslag willen nemen en openbaar willen verkopen.
Kan dit zomaar en zijn er nog meer mensen hier de dupe van oxxio??? Want dit vind ik beneden alle peil!