beste mensen,
na een hoop gesteggel gehad te hebben met Oxxio die hun slimme meter niet konden aflezen en zal lang verhaal kort maken bijna een rechtzaak is geworden vanwegen een toendertijds hoge aanslag (wat ik helaas niet kon bewijzen) krijg ik nu van STEDIN de leverancier een brief met t verzoek om met hen contakt op te nemen om de slimme meters te laten vervangen omdat ze niet afleesbaar zouden zijn !!!
Terwijl ik kort geleden nog zowel met Stedin als met Eneco (waar we nu bij zitten niet wetende dat zij eigenaar zijn van Oxxio) contakt heb gehad of mijn maandelijkse voorschotbedragen goed genoeg waren omdat ik geen zin had in nog zo'n geval als bij Oxxio mij werd door beide verzekerd goed bezig te zijn ......hoe kunnen de meters dan nu ineens niet meer afleesbaar zijn ??
Na mijn ervaring met Oxxio heb ik gelukkig zo goed als elke maand foto's gemaakt v.d. meterstanden.
Maar goed kan ik bij Stedin die zgn. slimme meters weigeren ?? En zo ja komen er dan weer "oude meters" terug ?
Wie heeft hier ervaring mee ?
Alvast bedankt voor reacties en/of tips.
gr. Petra