BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

kan ik mijn geld terug vragen?

Bijdrage door gebruiker
30-01-2008
1 reactie

Hallo,

Vorig jaar augustus heb ik vitrage gekocht bij Roobol. 4 stuks totaal. Toen deze ophingen (na héél veel langer dan de beloofde 6 weken) bleken ze te lang én te breed te zijn. Dus terug naar het atelier na heel veel weken wachten kwamen ze weer. De lengte was oké maar de breedte waren ze vergeten. Daarbij zaten er allemaal halen in de vitrage. Gebeld, weken wachten tot de stoffeerder weer tijd had. Opgehaald en na heel veel weken wachten kwamen ze weer. De breedte was nu ook in orde maar het zat nog steeds vol met halen. Weer gebeld, weken wachten op stoffeerder, er werden nieuwe gemaakt vanwege alle halen. Weken wachten maar toe waren ze er. Alleen hadden ze voor de achterkant van ons huis waar 2 stuks horen te hangen een gordijn gemaakt uit 1 stuk. Ook wéér vol met halen. Dit was net voor de kerst vorig jaar. Gebeld dat het weer niet in orde was, er werd gezegd dat ze onmiddelijk een e-mail naar het hoofdkantoor in Barendrecht zouden sturen en zodra ze iets wisten zouden ze mij bellen. Ben zelf 2 weken geleden maar naar Roobol in Zwijndrecht geweest want anders zou ik volgens mij niks meer horen. Daar werd verteld dat er weer een nieuwe in de maak was. 1 nieuwe als die klaar zou zijn zouden ze het gordijn wat uit een stuk gemaakt was weer meenemen, halveren en in orde maken. Hier was ik het natuurlijk niet mee eens wantdat gordijn zat (ofliever gezegd zit) vol met halen. Daar kon deze meneer niks aan doen. Dus het hoofdkantoor gebeld alles uitgelegd en gezegd dat ik mijn geld terug wilde omdat ik het helemaal met die gordijnengehad heb. Zezouden overleggen en mij zsm laten weten wat er ging gebeuren. Idd na 2 dagenkreeg ik een brief dat ik een nieuw gordijn zou krijgen. Geen geld terugwant zo werken wij niet. Ben nu ondertussen weer 2 weken verder en heb nog niks gehoord/gezien. Ik baal hier nu zo van zit dus al maanden te wachten wachten en nog eens te wachten. Mijn vraag is: kan/mag hier mijn geld voor terug vragen?

Alvast bedankt,

Esther Scheurwater

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)