Ik ben december 2002 overgestapt van NUON naar Evolta. Ik kreeg in de brief te horen dat ik gewoon de jaarrekening krijg op hetzelfde tijstip als bij NUON. Op dit moment is al tweemaal maart gepasseerd (2003 en 2004). Na ettelijke malen bellen en mailen nog steeds geen jaarekening. Het lijkt wel een soort onwelwillendheid. Ik wordt afgescheept met , we erken er aan, overname, enz. enz. Heeft iemand deze ervaring ook. Kan iemand mij raad geven, moet ik stoppen bij Evolta om erger te voorkomen??
Groet Cor