Ik heb de eind afrekening van essent gekregen en moet even 460 eurootjes bij betalen, ik ben er van geschrokken. Volgens hun heb ik 2.292 kWh laag verbruikt en 2.328 kWh normaal verbruikt. Is dit en normaal verbruik ? Ik moet er wel even bij zeggen dat ik een aqurium heb draaien van 200 liter. Met groene stroom.