
Op maat gemaakte gordijnen besteld, een lichtdoorlatende stof met thermovoering. Omdat bij de thermovoering “tot 95% verduisterend staat” gaan we ervan uit dat het voldoende donker zou zijn.
Niet dus, zelfs combinatie gordijn en voering laten zoveel licht door dat we er wakker van worden. Bellen heeft geen zin, daar de wachttijd een klein uur bedraagt. Mailen naar de klantenservice heeft ook geen zin, er komt toch geen antwoord.
In de winkel krijg ik toch een beetje hoop op een goede afloop. Dit zou volgens de medewerkers, aan de hand van de foto, niet moeten kunnen en misschien is er wel de verkeerde voering gezet. Ze zouden contact opnemen met het atelier en hebben mij dezelfde dag nog gebeld. Helaas is het toch onze eigen schuld, in de tabel onderaan de pagina staat namelijk “lichtdoorlatend” en we hebben geen poot om op te staan want 0% lichtdoorlatend valt ook onder “tot 95% lichtdoorlatend”. Mogelijk zouden we nog 50-50 op een geheel nieuw gordijn kunnen doen, maar dat wordt de volgende dag alsnog ingetrokken.
Kortom, wij voelen ons misleid, maar is dit misleiding te noemen?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.