Sinds januari 2020 hebben wij een nieuwe keuken met daarin een inductie kookplaat van AEG waar opeens sinds december een hoekje vanaf is. Wij hebben dit gemeld bij keukenloods en hun zeiden gelijk dat het niet kon en wij daar wel wat hadden laten opvallen. Wat dus niet zo is. En maar onze aansprakelijkheidsverzekering moesten gebruiken.Na enig aandringen werden we doorverwezen naar het servicemagazijn van keukenloods die een melding maakte van onze klacht bij AEG met het verzoek om bij ons langs te komen om te oordelen hoe dit nou kan gebeuren. Na een maand niks gehoord te hebben zijn we weer zelf er achteraan gegaan. Gisteren eindelijk AEG gesproken en die zeggen dat het niet in de garantie valt en dat het wel gerepareerdkan worden maar dat we dan zelf de kosten moesten betalen van in totaal €500,-? En ook hun adviseren om onze aansprakelijkheidsverzekering te gebruiken. Maar voor ons is het een principe kwestie. Wij hebben er niks op laten vallen . Wij voelen ons in de kou gezet