Ik heb een jaar geleden een koelkast van Indesit gekocht bij de Scheer & Foppen. Naar 3 maanden merkte ik dat er roest in de ijzeren rand waar de deur tegen kwam zat. Ik heb eerst Scheer & Foppen gebeld die me doorverwezen naar Indesit. Hun monteur is geweest en zei dood leuk tegen mij dat het duidelijk was dat ik met een scherpe onderwerp de koelkast had schoongemaakt. Dat heb ik nooit gedaan en heb dat ook gezegd, maar toch werd er niets aan gedaan met daarom de reden op de bon.
Nu is de koelkast in de deur, (2 deurs) binnen en buiten, en aan de binnenkant van de koelkast overal roest aan intrekken. De koelkast ziet er oud uit. Ik heb nu een klacht ingeleverd bij Indesit. Zij willen er niets aan doen omdat hun monteur destijds dat heeft gezegd en dat zou dan de reden zijn. Ik heb weer geschreven dat ik nooit met een scherpe onderwerp aan de koelkast heb gezeten, maar toch willen ze me niet helpen. Naar verder schriftelijke argumenten krijg ik nu gewoon geen antwoord meer.