Vrijdag 27 november heb ik online bij mediamarkt outlet een vaatwasser gekocht. Deze zou maandag 30 november geleverd worden. Tot op heden is de vaatwasser nog niet geleverd...! Ik heb al tientalle malen contact gehad met de klantenservice, waarbij ze me nu al vele malen beloofd hebben dat ze me op een specifieke dag terug zullen bellen om de stand van zaken door te geven en van die vele keren maar 1 keer hun belofte na gekomen zijn. Ook werd me vorige week gezegd dat voortaan 1persoon met mij contact op zou nemen omdat er nu al vele verschillende mensen mee bezig zijn. Vervolgens heb ik niks meer vernomen vanuit mediamarkt. Alle contact komt steeds vanuit mij, op die ene keer na. Telkens als ik bel dan is de persoon van de backoffice, die contact met mij zou opnemen,naar huis of op dat moment niet bereikbaar. Ze zijn er steeds mee bezig maar waarmee ze precies bezig zijn kunnen ze me niet vertellen. Er is me al gezegd dat ik eventueel geld terug kan krijgen maar dat wil ik niet. Ik wil de door mij bestelde en betaalde vaatwasser, de vaatwasser die mediamarkt zou leveren op 30 november.
Ik voel me voor de gek gehouden en ben alle vertrouwen in mediamarkt kwijt. Maar ik wil wel nog dat ze de vaatwasser leveren! Hun slogan is "Mediamarkt ik ben toch niet gek" Nou het zou moeten zijn "mediamarkt maakt je gek"
Wat kan ik nu doen?