BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik ben het niet eens met de garantie van een composiet wasbak

Bijdrage door gebruiker
07-08-2022
66 keer bekeken
10 reacties
Ik heb een nieuwe keuken gekocht en de leverancier heeft mij niet bij de aankoop gewezen op de risicos van een composiet wasbak. De zogenoemde thermochoc die kan plaatsvinden. Een wasbak van 1,5 jaar oud met een haarscheurtje, hierdoor lekt de bak. Er is een nieuwe bak geplaatst en daar moeten we 800 euro voor betalen! Nu beweren ze zelfs dat er een A4 bij heeft gezeten, dat je altijd de koude kraan moet aanzetten voordat je bv aardappels ed afgiet.
1. ik zou nooit een dergelijk artikel kopen! Dus de verkoper heeft mij zeer zeker er niet op gewezen.
2. het heeft er ook nooit bijgezeten, anders had ik terplekke de bak laten omruilen!
Dus ik ben echt behoorlijk ontdaan hierdoor. Ik heb ze ook nog gewezen op het feit dat ik voor Tulp keukens heb gekozen en niet de prijsvechter letterlijk 1 deur verder. Omdat je verwacht iets meer service te krijgen.

Mijn vraag is dan ook, kunt u mij hiermee helpen aub?



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.