ik heb een week geleden een blauwe ara gekocht en het beestje lag vanmorgen dood in zn kooitje..
terug naar de betreffende zaak gegaan, die verwees mij door naar een dierenarts, sectie gehad en daar kwam vermoedelijk polyoma uit.. de 'dierenzaak' vond dat nog geen bewijs en wou nu weer een bloed onderzoek... daar hebben we mee ingestemd maar kregen hier geen goed gevoel over omdat de eigenaren allebei erg vijandig deden alsof het onze schuld was.. verder heb ik vele verhalen gehoord dat de eigenaar wel ff iemand langs zou sturen, en bijna nooit met een oplossing komt.
hoe kan ik nou voorkomen dat dit uit de hand loopt of wat kan ik er aan doen om ons gelijk zwart op wit te krijgen..
helaas hebben we onze ara bij hun dierenarts achter gelaten dus verder onderzoek zal er vast niet in zitten