Iedere maand neem ik de stand op van mijn gas-.stroom verbruik.
Vorige maand had ik een verbruik als van een wintermaand met 3 weken vorst. De temperaturen waren buiten duidelijk anders en k heb alles nagegaan maar kan niet vinden waar dit aan ligt.
De monteur die alles kwam controleren zei dat het vaker voorkomt dat in zo´n geval er niets vreemd wordt gevonden. En alles werkte dus ook naar behoren.
Maar hoe kan dit dan. Ik wordt er wanhopig van.
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt.En wat was dan uiteindelijk de oorzaak?