mijn ex man is vertrokken uit onze koopwoning heeft schuld achter gelaten van een huur combiketel. nu ben ik weer gaan wonen in deze woning maar wil het energiebedrijf het contract niet aanpassen zo dat ik de maandelijkse betaling kan doen eerst moet ik het achterstallige bedrag(900euro) van mijn ex betalen terwijl het contract op zijn naam staat. het energie bedrijf heeft de vordering al bij de deurwaarder liggen maar mijn ex reageert nergens op
kan ik de ketel laten verwijderen? en bij een andere enegieleverancier een ketel laten plaatsen?