ik heb een lekage gehad op mijn zolder, en door die lekage is niet allen me hele muur naar de **** maar ook gelijk de electriciteit, nu was ik onder de indruk dat de woning bouw dit moet komen maken , want dit is geen lamp verwisselen ofzo dit is echte schade,maar puntje bij paaltje mochten wij het zelf betaalen, want dus absurd is want ik en mijn moeder kunnen dat niet betaalen ,en aangezien haar gezondheid niet zo lekker is, gaat onze aandacht daar na toe, maar wij moesten dus zelf het betaalen , die klusjes man zei dus dat er bij de vorige bewooners brand was geweest door die lekage en die slechte electriciteit,
en nu regent het weer volop en nu hebben we er weer last van,wie moet dit maken hun of wij,want nu is de wc ookal stuk
bedankt voor het lezen,