kunt u mij adviseren hoe ik moet handelen en wat mijn rechten zijn, ik heb na 1 jaar zeuren over een te hoge rekening van Essent eindelijk het bewijs dat ik dit bedrag niet hoef te betalen , ennexus heeft een correctie gedaan op de gegevens, nu heeft essent het bedrag wat ik moest betalen al uit gezet naar een incasso bureau omdat ik geen 500 euro p mnd kon betalen aan essent en zij weigerde mee te werken . nu ben ik al 4 mnd aan het bellen en emailen of essent dit kan corrigeren en zei zeggen dat ze dat niet kunnen ik moet blijven betalen aan het incasso bureau, wat zijn mijn rechten en wat moet ik doen om dit te regelen