Hallo, heeft iemand ervaring met deze klacht? Toen wij van de notaris kwamen en naar het nieuwe huis gingen moesten we zelf de beginstand van de meter aan Nuon doorgeven. We zagen toen dat deze niet verzegeld was. De vorige bewoner had er een wietplantage gehad en die woning was ontruimd. Ook toen schijnt Nuon niet geweest te zijn(althans volgens de woningbouwver.)om de stand op te nemen. Als ze gewoon waren geweest dan hadden ze ook wel gezien dat de meter niet in orde was.Nuon de stand doorgegeven en gemeld dat er geen verzegeling was. Daarvoor moesten we bellen met de storingsdienst. Die wilden niet komen of we moesten betalen. Nu horen er meerdere zegels op deze meter en per stuk bijna €43. dus dat wilden we niet betalen. Wij gaan ervan uit dat wij nieuwe afnemers zijn en dat Nuon de meter goed moet afleveren. Dus mail gestuurd via hun site. Antwoord zou eind november komen. Nooit gekregen. Dus gebeld met de klantenservice. De mevrouw zei letterlijk:" Dan had u de woning maar niet moeten aanvaarden, nu moet u betalen ". Ik vraag om dit op schrift te zetten zodat we een voor beroep vatbare verklaring hebben voor de geschillencommisie energie en water, werd geweigerd,ik had het nu toch gehoord wat het standpunt van Nuon was en er werd niets op schrift gesteld. Wel werd er gedreigd met boetes als wij het niet in orde maken op onze kosten. Wie weet hier raad mee?