BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoekbank Wehkamp

Bijdrage door gebruiker
18-01-2014
3 reacties
Op 8 december een hoekbank ontvangen van Wehkamp. Echter na het openmaken van de verpakkingen bleek een groot kussen voor in de rug te missen. Dit meteen via de klantenservice aangegeven. Zou zo snel mogelijk nageleverd worden. Het is nu inmiddels 18 januari en nog steeds mogen ontvangen. Al een paar keer gebeld en iedere keer wordt er gezegd dat er aan gewerkt wordt. Gisteren zelfs te horen gekregen dat ik maar beter niet meer kon bellen. Had geen zin, ik moest maar rustig afwachten. Wat nu te doen? Ik vind 1,5 maand wachten op een kussen wel erg lang..
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.