In de aflevering van 7 november ging het over de slimme meters die niet voldoen aan de gestelde eisen. Hoe zit het als er door zo'n slimme meter brand uitbreekt? Vergoed de verzekeraar dan we de schade? Of belandt je als bewoner in een wirwar van regel waar de partijen naar elkaar verwijzen zonder dat de bewoners wordt geholpen?
Al met al een zeer zorgelijke ontwikkeling waarbij ik, na het zien van de aflevering, de indruk heb dat de netbeheerders op geen enkele wijze einge verantwoordiging willen dragen. Ook het feit dat wordt gezegd door de vertegenwoordiger er geen 100% veilige meters zijn.