In Juli 2019 een babykamer aangeschaft. Na eerst de helft aan te hebben betaald(Cash) hebben wij bij afhalen de tweede helft betaald (cash). Na 4 maanden kreeg ik ineens een mail dat er nog een factuur open staat en dat ik de halft van de kamer nog moet komen betalen. Na veel heen en weer gebeld komen ze tot de conclusie dat ze mijn betaling niet kunnen terug vinden en dat ik dus nog moet betalen uit coulance moet ik niet nog 631 euro betalen maar 369 euro. Vervelend detail is dat ik de bon niet meer kan vinden door de verhuizing die we ondertussen hebben gerealiseerd.
wat moet ik nu doen?