BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Hoe verder te handelen?

Bijdrage door gebruiker
28-10-2019
13 reacties
In Juli 2019 een babykamer aangeschaft. Na eerst de helft aan te hebben betaald(Cash) hebben wij bij afhalen de tweede helft betaald (cash). Na 4 maanden kreeg ik ineens een mail dat er nog een factuur open staat en dat ik de halft van de kamer nog moet komen betalen. Na veel heen en weer gebeld komen ze tot de conclusie dat ze mijn betaling niet kunnen terug vinden en dat ik dus nog moet betalen uit coulance moet ik niet nog 631 euro betalen maar 369 euro. Vervelend detail is dat ik de bon niet meer kan vinden door de verhuizing die we ondertussen hebben gerealiseerd.

wat moet ik nu doen?
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)