Broodkasten gekocht bij Eijerkamp en zijn nog geen 2 jaar en zijn al 2x gerepareerd omdat de deuren waren uitgezet en dus niet meer open gingen, is verholpen, nu weer gebeld met hetzelfde euvel en de kasten worden weer opgehaald en gerepareerd (ben de kasten weer 1 week kwijt en een woonkamer met opgeslagen spullen rijker). Maar mijn vraag is hoeveel keer moet ik het nog laten repareren om nieuwe kasten te eisen, waar eindigt de reparatie en wanneer kan ik eens genieten van mijn kasten?