Ruim 1,5 jaar geleden ben ik verhuisd en heb toen de levering van energie van Oxxio stop gezet. Ik heb de eindstanden een paar dagen te laat doorgegeven wat geheel mijn eigen schuld is. Oxxio heeft toen de meterstanden geschat (te hoog natuurlijk). Na wat zoeken op de site van Oxxio blijkt dat ik deze meterstanden kan laten corrigeren. Dit kan dan wel pas na het betalen van de rekening. Ok, het was niet te vergeten mijn schuld dat ik de meterstanden te laat heb doorgegeven.
Ik heb verschillende malen telefonisch contact gehad met Oxxio. Het corrigeren van de meterstanden kan alleen via een brief en NIET via de mail zegt de ene medewerker. Brief geschreven, bewijzen gekopierd en verzonden. Later wordt ik gebeld dat de standen niet leesbaar zijn. Of ik ze nog maals wil sturen maar dan een kleuren kopie. Brief geschreven, bewijzen (in kleur) gekopierd en verzonden. Later wordt ik weer gebeld dat de standen niet leesbaar zijn. Of ik ze het bewijs kan mailen (met de foto van de krant van die dag (waar dat voor nodig is mag Joost weten op het inspectierapport staat een datum)) want de post die ze krijgen scannen ze in waardoor de cijfers niet goed leesbaar zijn. Tot 2 keer toe een mail met pdf bestanden gestuurd. Tot 2 keer toe weer gebeld dat ze de bijlage niet kunnen openen....
Ik heb toen gevraagd of ik even langs kon komen om het bewijs te laten zien. Hiervoor kan ik een afspraak maken maar ik kan ook nog even de special attation desk een brief sturen. Zij behandelen de speciale gevallen. Dit is inmiddels een week of 4 geleden en heb tot nu toe nog niets gehoord. Moet het nu echt zo ver komen dat ik even op en neer moet om het bewijs te laten zien??? Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik de tijd die het me gekost heeft soms ook declareren....